středa, července 30

Malta

Tak vam pisu z Malty, proto prosim omluvte absenci vselijakych smajliku a hlavne hacku. No, co na to rict... Jsem zklamana, ze jsme ve tride samy cesi a na pokoji taky a ze hotel rozhodne neni trihvezdickovy, na zachode je plisen a do vany clovek vleze jen se zavrenyma ocima. Na druhou stranu jsem tu nasla prima kamosky a muzeme cely den chodit po cele Malte kam chceme, uplne klidne muzem nasednout a jet si klidne na Gozo. A taky si myslim, ze mam velkou sanci na hubnuti, dneska jsem mela pulku croassantu, cerealie, hroznove vino a frappe. Achjo... Je fakt blby psat denik, vzdyt to nikdo necte... No kazdopadne jestli mate v planu jet na Maltu se Student Agency tak NIKDY neberte Junior Club, bud jdete do rodin nebo do College Campu, vyplati se to... Koncim, tak se mejte a doufam ze se mate stejne super jako ja.

2 komentáře:

Maya řekl(a)...

Náhodou, já to čtu :) Tak ti přeju, ať se máš na Maltě pěkně. Já tzyhle zklamání z organizovaných zájezdů taky znám. Dhodou okolností mí bratranci teďka z Malty přijeli, byli na 2 týdny se Student Agency taky... Ale ještě jsme se nebavili, jaké to tam bylo :)

Zuz. řekl(a)...

díky za radu =)))