čtvrtek, července 17

prison break

Nojo, pomalu ale jistě se mi začíná po tomhle seriálku stejskat. Téda, a to sem o něm měla fanstránku a básnila o něm jako o nejlepšim seriálu všech dob (no, tak to zrovna ne, ale milovala sem ho xD). Jenže potom jsem objevila Heroes a všechno šlo tak nějak do kopru (no divíte se?). Ale teďkonc při hledání nějakýho solidního avoše pro tenhle post mě přepadla náladička a s takovou nostalgií sem procházela fanart na mojí zmiňované býv. stránce (adresu vám radši nedám, bývalá = stará a tedy kvalita wallů i avatarů je..no, strašná xD)

Sem v tom Havířově. Pokoušela sem se stáhnout icq, ale přístup k internetu tu pořád vypadává, takže za hodinu se mi stáhlo asi 57% a potom se to zastavilo, lmao. Takže prostě to no, končim. Nigga.

1 komentář:

Maya řekl(a)...

Heroes jsem neviděla, ale zato miluju Gossip Girl :))