pátek, července 25

vlastně nic zajímavýho ...

Dlouho jsem nepřispívala. Ne, že by to snad někoho mělo vzrušovat, ale přece jenom napíšu proč. Tak zaprvé (no, tak zajediné) - přišlo mi zkrátka zbytečné psát něco, co nikdo nečte ani nenavštivuje... no, ale objevilo se tu pár komentů, tak aspoň těch pár řádek vždycky splácám =o)

Ve středu jsem se vrátila z Havířova, no jízda Pendolinem jako vždycky suprácká (až na počůraný prkýnko na záchodě, který přede mnou opouštěl jakýsi pán ... ehe, a pak že chlapi nejsou prasata xD) Včerejšek byl celý stráven na počítači .. no a dneska jsem šla s Miškou nakupovat a následně na jahodovej shake a frapučíno do Kaštanu, což je útulná kavárnička s nádherným výhledem na komunistickej zchátralej Prior xD Vedle nás seděla nějaká stará paní a pořád nás něčim vyrušovala. Nejdřív se ptala Mišky jestli má pravý vlasy (má přírodní kudrnatý), načež ona odpověděla že jo. A pani na to, že to má od kadeřníka, ne? Míša se s ní nechtěla moc zdržovat, tak jenom zakejvala hlavou (a zakoulela očima xD) Potom mě pani povzbuzovala když jsem lapala otravnou vosu do vězení pod prázdnou skleničku od Bonaquy (nakonec se podařilo!), paní se hrozně divila, že vosa nedává med a taky že nehraju košíkovou (fajn, tak mam 171 cenťáků a co? xD) Pak sme jí jak blbci pomáhali dolů ze schodů s vozíkem (paní totiž odmítla jet výtahem, že se sama bojí). Nejdřív jsem jí podpírala (byly tam totiž dva pěticentimetrové schody xD) no a potom zas půl hodiny stála na schodech, které byly moc příkré na to aby jsem jí podpírala, protože prý to zábradlí pálilo. Následovala dvacetiminutová naprosto bezúčelná návštěva knihkupectví, kde nám nějakej mlaďoch hledal knížku, nakonec se přidala i vedoucí a chtěla volat brigádnici. No a potom ten Central, návštěva Zuzky, uražení Zuzky a zejtřejší turnaj a ještě ten 22 minutovej rozhovor s Kulišanem a ... prostě je toho hodně a nikdo to stejnak nečte, tak co xD

1 komentář:

Monika řekl(a)...

Jéhé děkuji za komentář na mém webu/blogu :D Njn...moje kamarádka má bohužel skoliózu a teda vážně lidí s timhle problémem lituju... Zmíněná kamarádka musí kvůli skolióze nosit "korzet" kterej je fakt hroznej(nejen, že je nepohodlnej, umělohmotnej, tvrdej a vždycky když chce na záchod tak ho musí sundat...xD). Na cvičení bys asi fakt "dlabat" neměla protože nosit "korzet" bych ti fakt nepřála :o) xD. Já mam naštěstí "jen" vadný džení těla(+kulatý záda :D xD) Co sem vlastně chtěla původně napsat?? :D xD ...sem to zapoměla.... :D xD :P
Nu nic :D

PS: Se máš, že máš 171cm :D Někdy bych taky chtěla :D (mám jen 166) by se mi to hodilo, protože mám ráda basket :D xD

Měj se krááásně Pááá :)
(Monie ze shot-down.own.cz)